Pages

11. November 2007

Yağmurlu Hava


Manisa-Murat Hüdavendigar Camii


Manisa Havsa Sultan Camii


Nurefşan Apollon Tapınağı Harabelerinde



Apollon Tapınağı Harabelerinde



Harabelerde Dinlenme Anı

Milet Harabeleri Didim

Milet Harbeleri -Didim


İzmir Selçuk'ta eski Rum evleri ile meşhur
Şirince Beldesi


Bodrum Kalesinde
Bodrum Limanında
Bodrum Turgut Reis
Bodrum Turgut Reis


Bergama Akropol Roma Savaşçı heykeli


Bergama Akrapol


Bugün hava yağmurlu. Evde yapılacak birşeyler budum. Geçen yıldan beri çektiğim resimleri düzenlemeye çalıştım. Bu arada yaz tatilinde çekilmiş fotoğraflardan birkaç tanesini yüklemek istedim.

2 Kommentare:

HB hat gesagt…

İşte böyle hocam .. Türkçe'ye devam.. Merak edenler için küçük bir İngilizce not düşersiniz yazının sonuna.

emin benli hat gesagt…

ege turuna mordoğan'ı da katsaydınız.Bekleriz.