Pages

25. April 2011

25 Nisan 2011 Landau

Bugün Landau daki programa gecikmeli de olsa katildim. Bu arada 23 Nisan calismalari ile ilgili olarak önümüzdeki Persembe Günü saat 17.30 da cocuklarla bir kez daha prova yapmak icin sözlestik. Programin akisi ile gerekli düzenlemelei yaptim. Mürvet Aksan a gönderdim ki O, programa göre ses teknisyeni ile görüsebilsin. program sirasinda ses teknisyeninin bulunmasi bizim icin cok önemli ama  saat ücreti de bayagi yüksek. Saati 35 Euro.



Bu  arada Dingolfing e döndükten sonra cocuklarin bayramda takacaklari cemberleri, Maksut Uygun abinin hanimi Landau daki Serpil Hanima, benim araciligimla, göndermek istedi. Onlari almak icin gittim ve yarin saat 9.00 da Türkiye ye gideceklerini ögrendim ve böylece vedalasmis da olduk. Allah yollarini acik etsin. Bizden de kuccak dolusu selam götürsünler insaallah.

Keine Kommentare: