Pages

1. Oktober 2007

Now Time For Mating Nucs - Sıra Küçüklerde












Eylül ayının son iki günü Cumartesi ve Pazar günleri öğleden sonra çoktandır kontrol etmediğim eşleştirme kutularını kontrol etmeye başladım. Arıların kurak yazdan sonra gayet güzel yumurtladıkların gördüm. Bu arada ölenler falan vardı. Onların içindeki çerçevelerde ağkurdu istilasına uğramışlar hemen bir yakma operasyonu düzenlendi. Çok güzel bir şekilde kontrollleri yaptım hatta maske bile takmadan baktım ancak iki defa ısırıldım. "Yerli arının gözünü seveyim."dedim kendi kendime. Bu arad pazar günü çok fazla iş çıkaramadım. İçlerinde büyük kolonilerde vardı, dışardan başka arılar tarafından rahatsız edilince saldırmaya başladılar. Maskeyi takmak zorunda kaldım. Bloga resim yüklemeye çalışıyorum ama önceki gönderimde sorun çıkmıştı işte eşleştirmelerden görüntüler...





1 Kommentar:

emin benli hat gesagt…

bence maske takmakta fayda var.